Veelgestelde vragen
Algemeen
-
Staat onze reservering echt in jullie systeem of vergeten jullie wel eens iemand?
Eenmaal de bestelling geplaatst, dan sta je in ons systeem en vergeten we je zeker niet. Sterker nog: we kijken ernaar uit om je te mogen voorzien van allerlei lekkers! Ons systeem werkt automatisch dus mocht je geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op. Heb je die wel? Dan maak je zeker geen zorgen.
-
Kan ik voor iedereen los bestellen?
Onze Blije Buiken barbecue is volledig naar wens samen te stellen. Dat kán tot in detail, zodat iedereen exact zelf z’n stukjes kiest. Ons advies: maak het jezelf als gastheer/gastvrouw makkelijk en stel zelf een mooie variatie samen. Uiteindelijk is er dan écht genoeg en voor iedereen iets lekkers.
-
Verhuren jullie ook feestmateriaal zoals borden, bestek ,tafels, stoelen, frigo's, enz?
Ons volledig verhuurassortiment kan je terugvinden op onze aparte website:
Blijegasten.be
-
Wanneer kan ik jullie bereiken?
Wij werken op maandag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Die vijf dagen zijn wij telefonisch en per e-mail bereikbaar tussen 08.00 en 18.00 uur. Ons weekend is op dinsdag en woensdag. We zijn dan niet bereikbaar en reageren niet op e-mails. Dat doen we de eerstvolgende werkdag weer!
-
Wat is het minimaal aantal personen waarvoor ik een bestelling kan plaatsen?
De allermeest gestelde vraag! Het antwoord is simpel: alleen voor het Caraïbische menu hanteren we een minimum aantal van 30 personen. Alle andere menu’s kun je zelfs alleen voor jezelf bestellen. Maar geef toe: samen eet fijner dan alleen, toch?